V35 - Namnförslag


Tänk att snart är jag och mannen i mitt liv tvåbarns föräldrar!! Jag är så galet tacksam och glad över detta, nästan så jag får nypa mig själv i armen emellanåt.
Jag hade inte kunnat önska mig en bättre pappa till mina barn, han är en stjärna!
Att få se hans kärlek till Agnes får bannemaj mitt hjärta att slå kullerbyttor, och tänk nu kommer jag få se det X2, herreminjösses så underbart❤️
Det är snart mindre än en månad kvar till BF. Jag kan knappt förstå det, att vi ska ha en liten till som vi ska älska villkorslöst och snusa på. 
Jag kommer med all sannerligenhet sakna magen, samtidigt som jag vill bebisen ska komma ut tycker jag det är så mysigt att känna sparkar och rörelserna i magen.



Än har vi en hel del att fixa till lillpluttens ankomst, enligt libroappen är bara 9% av listan gjord.. Dom 9% var att installera den, hehe..
Mycket har vi sedan Agnes var liten men vissa saker vill man ändå ha nytt.
Såsom dom första BB plaggen vill jag köpa nytt. Har kärat ner mig i livlys kollektion (bortse från Newbie då) Galet gulliga, mjuka enkla plagg, speciellt när man inte vet könet.
Bilbarnstol måste ordnas, denna gång blir det lite väl långt att gå till förlossningen som jag gjorde med Agnes.
Namnförslag ?? 
Vi har inga namnförslag .. Barnet kommer kanske vara namnlös den första tiden, eller vem vet vi kanske har något vi trollar fram från rockärmen när väl bebisen är här.


Allra första klädesplagget till bebisen var dessa urgulliga brallorna som vi fick till lillpysen av gudmor Jonna när vi var i Stockholm, såå söta!!

Anonym
2016-05-09 @ 12:58:41

Vackra du

Svar: ❤️❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0