MOM is just WOW ..

Idag är det alla mammors dag -stort grattis till alla mammor där ute ❤️




Vi började denna varma söndag med en mysig frukost hemma hos Camilla & Björn i deras trädgård. Vår morgon kunde inte börjat bättre.
Stort grattis kära svärmor på din morsdag. Jag hade inte kunnat önskat mig en bättre svärmor eller farmor till min(a) barn. Du är helt underbar ❤️

Resten av dagen spenderade vi, jag och min lilla familj hemma i vår trädgård. Även jag har blivit uppvaktad med blommor idag.






Tack vare denna lilla krabat har jag fått äran att få den absolut finaste titeln man kan ha -mamma ❤️



Camilla
2016-05-29 @ 23:15:30

Tack snälla Amanda!! ❤ Du är så himla gullig!😘 Och tack för att ni kom o förgyllde vår morgon i Riseberga 🏡🍞🧀☕🍳🍓 med lilla goa Agnes! Min pärla!! 😍 skönt att du oxå fick en härlig Mors Dag! Det är du värd!! 🌟

Svar: ❤️❤️❤️
mittlivihbg.blogg.se

Stina
2016-05-30 @ 20:07:30

Så underbart! Och skutt bär hon med sig ❤️

Svar: Gudja, hon är såå glad för sin bamse-trio hon fick av er ☺️❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0