Lurad upp över öronen..


Det är precis vad jag blev idag -lurad upp över öronen! Omringad av människor jag älskar!

Bakom min rygg har det tisslat och tasslat utan att jag förstått eller haft någon aning om något..
Jag är lyckligt lottad som har så otroligt fina människor runtomkring mig och min lilla familj.
Idag blev jag överraskad med en
 b a b Y s h o w e r! 
Jag sitter med världens största leende samtidigt som jag fortfarande är väldigt rörd över denna dag och så tacksam!



Imorse åkte jag iväg med Stina för att käka frukost som vi hade bestämt. När vi ätit frukost och snackat en stund åkte vi tillbaka hem till mina föräldrar (där vi spenderat vår helg) och Stina som följde med in för att säga hej till Agnes som jag inte alls tyckte var konstigt. Guidad in till tv-rummet blev vi av mamma där Agnes skulle sitta och äta glass -trodde jag(!) men i självaverket stod människor som står mig varmt om hjärtat uppradade och vrålar "surprise!!" Bland ballonger och paketer..
En chockad jag tog mig för munnen och började böla!! Jag vände mig mot Stina och försvann bakom väggen och gick snabbt in i rummet igen och bara fylldes av glädje!!
Tårarna slutade inte rinna, benen och armarna bara skakade dom var precis som spagetti så tacksam och glad jag blev över detta fina.
Så innerligt glad för allt fint som ordnats för mig och min lilla familj❤️
Jag är minsann lyckligt lottad som får ha dessa underbara människor runtomkring mig, TUSEN TACK❤️!
Längtar till jag får krama om er som inte kunde komma idag men ändå gett oss så fina gåvor!




God mat serverades med följd av efterrätt som tjejerna fixat. 
Giss-betting på datum när lilla knodden ska titta ut, gissningar på hur stor min mage är med ett rep som skulle klippas. Den som vann (Hanna), vann en frukost på Ystad Saltsjöbaden med lilla mig.
En rad bebisfoton hängde på väggen som jag skulle lista ut vem som var vem. Jag hade två fel, den ena var på mig själv, haha!



Denna dag kommer jag leva länge på. Så mycket kärlek❤️



Fantastiska bilder tagna av Vendela ❤️


Stina
2016-05-23 @ 08:13:38

Åh hjärtat, blir också rörd när jag tittar på detta fina inlägg. Du är värd varenda minut för en finare människa än dig är svårt att hitta ❤️

Svar: Åå, tack för dina fina ord älskade vän❤️ Dina ord värmer och går rakt in i hjärtat!
Jag kan inte tacka dig nog för gårdagen. Går fortfarande med ett leende på läpparna och kollar på presenterna, TACK!
LOVE YOU!
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-05-23 @ 11:01:36

Vilken härlig dag det blev!! ❤🍼❤

Svar: Den var helt fantastisk, TACK för allt ❤️ jag går på rosa moln av lycka!
mittlivihbg.blogg.se

Sara
2016-05-24 @ 08:50:41
URL: http://kulle.se/

Så Härligt!! Blir riktigt glad och rörd när jag ser bilderna :) <3

Svar: Jag lever fortfarande på denna dag, kommer nog göra det ett bra tag framöver❤️ Blev så glad och överraskad
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0