J u n i




J u n i månad är här!
 Månaden som vi väntat på ända sedan vi fick reda på att jag var gravid, månaden då vi tre ska bli fyra!
Det är bara några ynka dagar eller veckor kvar innan vi kommer ha en bebis i vår famn, det känns ju helt galet underbart ❤️
Jag undrar när lilla*e rackar'n bestämmer sig för komma ut och hur denna förlossning kommer se ut.
I V39 så kom Agnes, undra om det är samma för denna lilla bebis också.
Jag är så galet nyfiken, nyfiken på om det är en liten gosse som nästan alla tror (även jag).

BB-väskan är äntligen packad, dom pyttesmå kläderna är tvättade och ligger tillsammans med snusefilten och kaninen i väskan.
På min babyshower fick jag/vi ett underbart set från livly som jag så länge velat köpa som "första plagget" med till BB. 
Ett set som jag kollat på i butik och även lagt i "varukorgen" x antal gånger på nätet men inte kommit längre.. 
Nu ligger de fint ner packat i väskan och jag ser framemot att få klä vår andra lilla stjärna med dessa gosiga plagg.


Fotograferingen i lördags hann vi göra utan att någon bebis ville ut.
 Vi har sett smakprov på tre av bilderna som togs, jag blev alldeles rörd när jag såg dom!! Längtar till vi får se resterande bilder.



Camilla
2016-06-02 @ 15:43:07

Hej, jag undrar var du har köpt din fina vita klänning? Soliga Hälsningar Camilla

Svar: Hej!
Den kommer från Kappahl, vintage kollektionen som dom släppte för någon vecka sedan :)

Kram!
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0