HELLO ..

.. Jag börjar inlägget med ett HELLO efter en veckas frånvaro, precis som Adele gjorde på Tele2 arena i fredags. Efter väntat i en timmes kö i förtvivlan fall vi skulle missa början av konserten eller inte pga kaoset som uppstod i kön utanför pga kroppsvisitering, hann vi precis in och inta våra platser innan denna magiska kvinna sätter ribban direkt med att börja konserten med låten "Hello".
 Enligt mig kunde det inte börjat bättre..


Jag, Tobias, Camilla & Björn styrde bilen upp mot Stockholm i fredags där vi spenderat vår helg tillsammans med Jonna, Niclas, Anna & Andreas.
En helt galet bra och intensiv helg där vi hunnit med mycket.
Som ni förstod kanske så var vi i fredags och såg Adele. Vilken kvinna, vilken röst!! 
I en fullsatt arena fick hon sin röst att emellanåt skrolla i bröstkorgen på en sådan power det var i den.
Störtskön brud som drog upp fans på scenen och tillochmed körde en duett helt spontant med en av dom. 
Hon levererade låtarna bättre än när dom spelas på radio (hur fan är de liksom möjligt?) Det var magiskt, magiskt när publiken startade sina ficklampor på mobilen och tog över låtarna från henne..




I lördags åkte vi in till stan för att föreviga dom omtalade körsbärsträden i Kungsträdgården, därefter satte vi oss på en uteservering där vi bla njöt av det fantastiska vårvädret som levererades samt bubbel, vin & öl (att inte få glömma min Cola) sipprades det på med goda skratt som avlöste varandra under förmiddag/eftermiddagen innan vi åkte hem till Jonna & Niclas för att fira våra grabbar som fyllde år, Niclas & Tobias med goda snittar. 
När klockan slog 21 befann vi oss i en bakgata där det inte alls såg ut att ligga en berömd köttresturang (tur Jonna & Niclas varit där förrut.)
 Jodå, i ett sletet "lägenhetshus" några trappor upp stod dörrarna öppna och man möttes av ett glasparti med hängmörad kött och olika viner i. 
AG's resturang!
Wow vilket häftigt ställe, så jäkla gott och äntligen fick jag smaka äkta tryffelmajonäs alá Jureskog -toppbetyg!!

Medans vi var i Stockholm var lilla pyllan hos mormor & morfar och blev bortskämd med det ena och andra, men jisses vad vi saknade henne.
Nu ligger hon här bredvid oss i sängen och snusar gott.





Tack alla för en fantastisk underbar och rolig helg!! Så kul vi kan umgås på detta sätt och ha så himla roligt tillsammans ❤️
Camilla
2016-05-02 @ 11:45:48

Kan man få denna helgen i repris??? Såå underbart ❤❤❤ Tack alla för att ni är så fina! 😘

Svar: Håller med dig Camilla, kan få denna helg i repris❤️😍
mittlivihbg.blogg.se

Emelie
2016-05-03 @ 14:52:13

Det är inte med I detta inlägg, men ert matbord!! Är på jakt efter ett liknande, du har Inga tips på var man kan hitta det? :)

Svar: Jag har köpt mitt för ganska många år sedan från blocket:)
Jag vet vissa möbelaffärer säljer liknande bord. Man kan även själv göra ett riktigt snyggt matbord med furuplankor som man tar fram ådringen på och sedan betsar. Sök på diy matbord, eller matbord furuplankor:)

Lycka till❤️
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-05-06 @ 21:22:29

Vill bara säga att ni är ett mycket vackert par som gör mycket roligt tillsammans

Svar: Åh tack rara, vad gullig du är!! Dina ord värmer gott i mitt hjärta ❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0