En helg i Götet


Ny vecka och hemkommen från en mysig helg med ett härligt sällskap i Göteborg!

I fredags tog vi skutan mot Göteborg, där vi stannade över helgen hos våra vänner. En liten mini semester med hela lilla familjen, supermysigt! Lördagen trotsade vi det kalla vädret och tog oss till Liseberg. Vi strosade rundor, 
köpte sockervadd till Agnes som trodde det var glass och bjöd bort den klibbiga smörjan (inget oss vuxna emot.)
Vidare bort mot "kaninlandet" som var en riktig höjdpunkt för Agnes!
Hon kramade liseberg-kaninen efter några veliga försök, vidare in i kaninhuset där jag dessutom tryckte in mig tillsammans med Agnes i en tunnel rutschkanan. Kan ju säga att det inte var det lättaste när man är höggravid, det kunde nog inte lillkillen bakom mig heller förstå då han frågade när jag halvt tryckt in mig med huvudet på sne i rutschkanan om jag inte skulle åka någon gång.. Tillslut så gick det och han snabbt bak därefter.
Agnes planterade även en blomma i ett litet trädgårdsland och fick ett diplom av Lisebergkaninen.
Jag var nog mer lyrisk än Agnes, iaf på köpa saker till henne för klart hon skulle ha en kaninballong. Uppskattad var den iaf, skitnöjd tjej som sprang runder med tyngden i fickan och visade stolt upp sin kaninballong för folket ❤️


Tusen tack för en mysig och trevlig helg Delli & Robin, vi ses snart igen ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0