Bullbak & borrmaskin

Förra sommaren när vi gjorde plankväggen i tv-rummet av dom gamla plankorna som vi hittade i taket på källaren, var jag smart nog och spara vissa av plankorna som blev över och var i hyfsat skick då jag förmodligen skulle vilja använda dom till något annat.
Mycket riktigt kom jag på en ide. Man hinner tänka en hel del och komma på nya idéer när man går hemma. 
Upp på stegen klev iaf jag till ett litet loft som vi har ovanför vårt skjul i trädgården, inte det lättaste att få ut plankor därifrån när dörrhållet var lika stort som mig, och magen i vägen. 
Men ut kom dom!
Nu har jag iaf sågat till plankorna borrat och haft mig, nu ska dom bara komma upp på väggen där jag tänkte fylla hyllplanen med lite småttigottgott.



Men först en välbehövlig frukost i trädgården, jag hann dessutom baka bullar emellan skruvandet, inget att skryta om alls då bullarna blev torra som fnöske(!) tur jag har både yoghurt och kaffe som kan hjälpa mig på traven att skölja ner :)




Camilla
2016-05-25 @ 21:04:14

Asså Amanda!! Du e inte klok! 😂 Händigare tjej får man leta efter😙 Men du måste bara rädd om dig! Jättefint blev det iaf!! 😉 Kram 🌼

Svar: Haha 😂💪🏼🛠! Tack för din omtanke ❤️ Kändes i kroppen på kvällen kan jag säga, men fint blev det ☺️
Kram 😘
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-05-27 @ 23:08:39

Hur kan du komma på allt 😊 vi tackar som följer dig för all inspiration och tips .
Super snyggt 👌

Svar: Hehe, ibland undrar jag också vart alla idéer kommer ifrån☺️
Å, tack för din gulliga kommentar, och att du vill följa mig 💕
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0