Syskonbok



Nästan varje kväll innan Agnes ska sova läser jag boken "busiga bebben" En bok som handlar om att få ett syskon, där man kan öppna små lucker på mammans mage för att se bebisen. Agnes fick den på babyshowern och tycker jättemycket om den. 
Den slutar iaf med att gossen i boken blir storebror till en lillasyster som har på sig gula kläder... 
Jag frågade Agnes igår om hon ville ha en lillebror eller lillasyster, då svarade hon mig "- Nä mamma, Anes ha gul bebis!"
Haha jaha, jag kan nog inte klämma fram en gul bebis men några gula plagg kan man väl säkert ordna:)

Åå, vad jag längtar att få se första mötet mellan Agnes och bebisen ❤️
Agnes berättar ofta om att hon vill hålla bebisen, så knyter hon om sina armar i famnen och gungar dom fram och tillbaka. Alltså gullunge !!





Vendela
2016-05-31 @ 08:57:44
URL: http://vhugosson.blogg.se

Men söta unge!! <3

Svar: ❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0