Balkonglyft

Värsta sommarvädret har kommit till oss, det kan man lätt se både i mitt ansikte och på Tobias rygg som jobbat hårt hemifrån:)



Vi har länge pratat om att lägga trädeck på balkongen ovanför farstun, äntligen skedde det. Passade utmärkt när Tobias var ledig, soligt ute och grannen hade ett släp stående på gatan som vi kunde låna för att handla brädor.
Medans han donade på balkongen mös jag och Agnes rundor i trädgården. 
Vi grillade grillspett med majs och korv på, bakade sandkakor, var inne hos grannen och klappade deras hund. 
Vi hann även cykla bort till Maxi för att handla varsin glass som vi smaskade i oss på balkongen. 
Agnes tjuvstartade redan bak på cykeln påväg hem, då hon sa till mig med ett härligt skratt "mamma, glass näsan. Anes buuusi!" 
När Tobias nästan var klar, (jag bad honom även göra en platsbyggd bänk när han ändå var i farten) öppnade Agnes altandörren, gick ut till Tobias och tog han på axeln för han satt på huk "Bias, fint!"
Älskade unge vad du är go ❤️


Nu är det bara lite piff och mysfaktor som jag ska ordna. Där kommer vi nog spendera många sommarkvällar framöver.
Låter kanske klyschigt, men satan i gatan vad jag är imponerad över min man❤️!! Vad han kan, han slutar aldrig imponera på mig. Jag gav honom en bild hur jag tyckte vi kunde ha det, och han utför det på frihand.. Så jäkla duktig han är och snyggt blir det också.

Tobias
2016-05-06 @ 09:45:54

Vad bra att du blev nöjd :) nu ska där bara planteras lite och fixa dynorna 😊

Svar: Jag är mer än nöjd älskling❤️
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-05-06 @ 21:19:35

Oj så snyggt och vilket fint hus ni har

Svar: Tusen tack, vad roligt att höra:)
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-05-06 @ 21:24:08

Är det nya pardörrar eller satt dom där från början? Mycket charmigt

Svar: Nej, det är gamla dörrar som suttit där sedan långt tillbaka. Visst är dom charmiga:)
mittlivihbg.blogg.se

Stina
2016-05-14 @ 12:30:28

Åh så himla fint det blev! Såg även det nyare inlägget när du piffat till! Så härligt o sitta där i sommar o hörs bebisen vakna sär inne 💕💕💕

Svar: Tack sötis😘 Det blev ett rejält lyft där ute☺️ Ja ellerhur, så himla mysigt💕👶🏼🌸💕
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0