23 dagar till BF..



23 dagar kvar till beräknad förlossning och v37 har snart gjort sitt.
Denna vecka har jag känt illamående från och till tack vara bebisen som möblerat om rejält i magen. Jag har även känt fortsatta stickningar ner i ljumskarna. Utöver de mår jag toppen! Klippte gräsmattan i torsdags (är imponerad av mig själv)
Trots jag är så förbaskat nyfiken på lilla knodden i magen, vilket kön? får bebben stanna ett lite tag till inne i magen. Jag undrar om jag någonsin kommer tröttna på magen ❤️
Checklistan via gravidappen har ökat. Bilbarnstol är inköpt, tvättat upp lite av Agnes bebiskläder, bäddat spjälsängen, handlat lite nytt till både mig och bebben som ska packas ner i BB-väskan, har lite till som ska skrapas ihop  som ska ner i väskan.
 Sen är BB-väskan redo för packas.
Wiie, detta är ju så såå spännande!! Snart är vi 4..



Helgen spenderar vi i Ystad hos min familj. Det är kalas för min lillasyster. 
Hopas ni får en toppen helg ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0