Mynta & basilika

Igår medans lillebror sov och jag hade armarna fria planterade jag & Agnes om mynta och Basilika i kruka. Det fick bli inomhus då det var väldigt blåsigt ute.
När lilla plutten inte sov satt han nämligen fastklistrad vid mitt bröst, det var en non-stop amning igår plus jag tror han haft magknip i två dagarna nu.. Bra vi ska till BVC idag!

Duktiga lilla Agnes plattade till jorden och sa "fin blomma". Hon såg så nöjd och stolt ut när vi var klara ❤️

Den där kärnan är jag ganska stolt över, det är en avokado :)
Så småningom ska vi plantera ner även den i jord och kruka.

Renoveringshuset
2016-06-28 @ 12:59:26
URL: http://renoverings-huset.blogspot.se/

Kul att plantera! Det har inte min 2-åring ro till.. ;-) Hoppas avokadon tar sig. Jag försökte något år, men gav upp... :-)

Kram Therese

Svar: Jag kan säga att hela Agnes var full av jord och en meter runt om henne:)

Jag har också försökt tidigare men utan resultat men nu så:):)


Trevlig dag!
Kram
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0