Första dagen - CHECK


Första dagen på mammaledigheten, utan Tobias med två barn har kickat igång och måste säga det gick över förväntan..
Igårkväll när min vän Paue kom hit blev Agnes jättebusig och jag blev låst med en vrålhungrig lillebror, då tänkte jag hur fasiken jag skulle klara morgondagen.. 

Det löste sig och vi fick idag ett mysigt besök av Camilla som kom hit på fika och gjorde lunch medans jag satt och ammade. 
Innan hon kom slängde jag och Agnes ihop en smet som skulle bli kanelbullssnittar -himmelskt goda!
Tanken var att passa på att baka medans lillebror sov, vilket han inte alls ville..
Med en vyssande bebis på ena armen försökte jag läsa receptet samtidigt som Agnes ville hälla i alla ingredienser och dessutom smaka på dem torra ingredienserna..
Blev lite kaotiskt ett tag men kakorna blev goda och både två sov middag samtidigt efter bakningen.
När Camilla åkte kom Tobias hem och vi fick besök både av Bojje och av Tobias mormor/morfar.

Nu sitter jag i soffan med en fulltankad bebis på bröstet, kylen är påfylld efter kvällens storhandling.






hejaemmas.blogg.se
2016-06-21 @ 23:45:07
URL: http://hejaemmas.blogg.se/

Men alltså lillkillen sovandes på bröstet.. Gud mitt hjärta smälter så sött! Börjar nästan vilja ha en själv nu ;)

Svar: Förbaskat mysigt vill jag lova
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-06-22 @ 19:02:35

Tack för en mysig em 😍 Så gott o få vara med er ❤ Och det är ju en aldrig sinande ström av gäster... 🙈 Glöm inte att säga nej...vi förstår 😘😘

Svar: ❤️❤️!!
Haha, nej det är de inte😂👍🏼💜
Tur att jag/vi tycker det är mysigt med besök😍
Du är för go, lovar att säga ifrån om det blir för mycket. Vet att ni har förståelse för de isf 😘😘
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0