Walter

Vår älskade lille Walter blev 1 månad igår. Tänk, i en hel månad har jag redan fått pussa, gosa, krama och hållt honom i min famn -ljuvligt vill jag lova ❤️
Inte få glömma bort han storasyster som tar så väl hand om honom.
Jag har nästan glömt min graviditet, han känns så självklar i familjen. Så älskad från första stund!
Att det var han som låg och sprätte runder i min mage, som snabbt ville komma ut åtta dagar tidigare kan jag knappt förstå vår goa lille gosse!

Vi var på läkarbesök i måndags hos BVC, hela 59cm är han nu och väger 4920g. Han växer så det knakar åt alla håll:)
Läkaren sa även att han är väldigt med i blicken och nyfiken -att vara nyfiken måste han fått efter sin mamma, haha!


Älskade lille Walter ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0