En sommardag på dressincykel

Familjen från Dalarna är här veckan ut, igår fick vi ännu en magisk dag tillsammans.
Vi cyklade dressin allesammans.
Med oss hade vi fikakorg som vi efter en bit cyklandes stannade till på en rastplats och mumsade i oss. Vädret var verkligen på vår sida, varma vindar som fläktade mot en när vi cyklade och solen som lyste mellan träden.
Agnes tyckte detta var superkul, Walter han sov igenom hela resan tryggt i bärsjalen även när jag cyklade på.
När det var Tobias tur att cykla trampa han på ganska bra, när han slutade trampa hörde man en kär liten röst med håret som flög av vinden; "Fort, pappa. Fort, pappa!" Lille Agnes❤️

När vi cyklat klart åkte vi tillbaka till Björns hus som ligger i en lummig miljö, ute på landet. Mer eller mindre så svirade alla om till badkläder och begav oss alla ner till bandsjön där vi badade.
Kvällen fortsatte efter de med grillning, fika och barnen som plockade morötter från grönsakslandet och sprang runt och jagade groder som hoppade i trädgården hemma i huset hos Björn.

Vilket sommarminne!
Tack ALLA för denna fantastiska dag ❤️

Stina
2016-07-29 @ 15:26:02

Så himla mysig dag 💕
Jag såg fram emot de fina bilderna som togs när jag o Vendela var o hälsade på men du kanske inte bloggar om allt? Hehe. Kram till dig finis ❤️

Svar: Jaa, verkligen en mysig dag😍
Jag skulle vilja blogga om allt, gärna flera inlägg om dagen om tiden hade funnits🙈
Jag har helt enkelt för mycket jag hade velat blogga om och tror jag hinner med allt (tidsoptimist😌)
Inlägget var klart men låg i utkast.. Och jag som trodde det var publicerat😅

Stor bamse kram till dig 💗
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-07-29 @ 21:57:09

Bästa dagen med de underbaraste människorna jag vet!! ❤❤❤

Svar: Jag håller med dig Camilla❤️❤️ Fantatsisk dag vi fick tillsammmans☺️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0