Monica

Huset Monica. Just precis vad vårt lilla hus heter -så gulligt!
När vi var hos doktorn i tisdags plingade det till i min lur, en bild från Tobias som hittat detta under panel, vindpapp och isolering. Gissa om jag ville behålla det!!
Jag tycker det är så såå himla charmigt när husen har ett namn. Men som Tobias sa, det hade inte blivit någon snygg "inramning" då panel och allt det andra bygger ut mer än vad namnet gör.
Jag har det iaf på bild :)

Igårmorse tog vi en morgonpromenad bort till Hornbach där vi köpte lampan som sitter ovanför dörren.
Äntligen har vi belysning vid ingången, något vi inte haft det senaste halvåret. Måste bara visa..
Det blåa som fladdrar ovanför fönstrena är inplastad svart plåt. Tänk när de åker bort, dem vita knutarna kommer på plats och det målats en sista gång.. Det kommer bli så himla bra, ett helt nytt hus kommer det kännas som.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0