Enkelhet, rosé & grått

En av mina presenter som jag fick av Tobias, Agnes & Walter i födelsedagspresent var denna enormt fina lilla goding som pryder min arm nästan varje dag, klockan!
Enkel, rosé och grått kan ju bara inte bli fel ihop. Galet snygg kombination!
Till den hade han även köpt läderrem så jag kan variera mig.

Jag blev extra glad över denna klocka eftersom jag sagt till Tobias för ganska längesedan, när jag hittade klockan att jag ville ha en sådan klocka.
Inte trodde jag han skulle lägga de på minnet, men det gjorde han. Gulligt ❤️

Kristina
2016-08-01 @ 12:46:00

Gud så snygg klocka!
Är det denna? http://wardourandbrewer.com/product/silverstone-rose-gold-cloudy-grey-perlon/
I så fall MÅSTE jag ha en sån också, kan gott få den som push-present efter att ha krystat ut andra barnet om några veckor 😃

Svar: Tack! Visst är den döläcker👌🏼⏱
Haha, det tycker jag absolut du ska få! Det var en bra anledning till att få en ny klocka dessutom😉
Jag kan tyvärr inte klicka på länken du skickade men gick in på sidan och den heter likadant som du skickade i länken.

Lycka till när det är dags för nr2 att göra entré💛
mittlivihbg.blogg.se

Rebecca Tiller
2016-08-02 @ 06:31:37

Så fina bilder du tar. Kan du inte berätta lite om din kamera i ett inlägg, är det en kompakt systemkamera? 🙈 Hade varit intressant att veta då jag är på jakt efter en ny lätthanterlig kamera :)

Svar: Tack snälla😇
Det ska jag absolut göra. Jag ska skriva ihop ett inlägg om kameran som kommer upp på bloggen inom kort.
Jättekul du kom med tips vad du vill läsa om👍🏼☺️
Jag är jättenöjd med min kamera. Den är en kompakt systemkamera som är lätt att ta med sig överallt.
Rekommenderar verkligen denna godbit.
mittlivihbg.blogg.se

Jenny
2016-08-03 @ 08:29:12

Hej! Undrar också vad din kamera heter ? Super fina bilder 😊

Svar: Tack snälla❤️
Ett inlägg om kameran kommer upp på bloggen under dagen ☺️

Ha en fin dag!
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0