En hel dags kvalitetstid

I tisdags fick vi mysigt frukostbesök av Vendela & Stina som kom körandes från Ystad.
Mysigt när vi får sällskap redan från frukosten fram till sen eftermiddag, då hinner man få många timmars kvalitetstid tillsammans. Bästa!
Med sig hade dem present till mig, Agnes & Walter. Alltså såå fint!
Walter fick en jättefin overall/pyjamas och mössa från Livly.
Agnes fick lera, nagellack och målarblock i dem absolut sötaste presentförpackningarna, som ska vara miljövänliga dessutom av Vendela❤️
Tanken med dem presentförpackningarna är att man ska ge vidare dem för att tänka på miljön. Ett jättefint sätt att göra på, men jag tänker faktiskt behålla mina själv för jag tyckte dem var så gulliga:)
Till mig hade dem handlat servetter med hus kända från Ystad och yberfina marmor glasunderlägg.

Tusen tack älskade ni för allt. Betyder så mycket att ni kom!

Stina
2016-07-29 @ 20:00:05

Åååh här kom dom fina bilderna 💙

Svar: Underbara 💙💙
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0