En dag i bilder

Ett Skepp kommer lastat med en bildbomb..

Jag ligger just nu med ett stort leende på mina läppar.. Vilken fantastisk födelsedag jag haft idag tillsammans med min svärfamilj och familjen från Dalarna, helt magisk!
Jag delad min födelsedag med en annan liten snäcka från Dalarna som fyller 9 år. Hon och hennes familj är nere och besöker Skåne. Det är Jonnas (Tobias syster) Niclas familj.
Vi träffades hemma hos oss på förmiddagen för lite grillning och tårtkalas innan vi skulle ses igen på kvällen.

Efter grill och tårtkalaset i vår trädgård åkte resterande ner mot stranden och vi stannade hemma. Några timmar sedan möttes vi upp på mitt drömställe på sommarhalvåret - Sillen & Makrillen. En restaurang som ligger precis nere vid havet där vi käkade gott och skålade. När barnen blev rastlösa gick vi vidare bort mot norra hamnen där barnen fick springa av sig. Vi stannade även till en glasskiosk där vi köpte glass.

Tack alla nära & kära som uppvaktat mig på alla möjliga sätt idag! Massa kärlek ❤️

Jonna
2016-07-26 @ 11:02:00

Fantastisk dag! Är så glad att jag kunde vara med och fira dig ❤️❤️

Svar: Jag är så otroligt glad för presenten jag fick och att ni var med och firade mig ❤️❤️ En hel dag tillsammans, underbart!
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-07-26 @ 12:34:29

Vilken härlig dag det blev! 😍 Tack för allt!! 😘

Svar: Magisk dag😍☀️! Så otroligt glad för allt, presenterna och för ni kom ❤️❤️ TACK ännu en gång!!
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0