Svårt att hålla sig från skratt

 

Min lilla guldklimp!
Jag blir så stolt över vår lilla Agnes, många gånger kan jag inte hålla mig från skratt över allt hon gör.
Dem senaste dagarna har hon börjat "trolla". Då gömmer hon något bakom ryggen, tar fram ena armen och säger "inte här!" Sedan tar det en liten stund för henne att byta prylen bakom ryggen till andra handen då hon sedan säger hokus pokus på sitt eget lilla sätt:)

 


Men iaf, igår åkte vi till doktorn med Walter som har strul med mage och fått navelbråck! Jag tyckte det blivit värre och lite rodnad. Med mig hade jag Agnes som stolt hade med sig sin docka som hon döpt till Oscar.
Inom Apoteket gick vi för handla blöjor till W, då Agnes hittade ett kaningosedjur och ett tuggummi med kanin på.
Kaniner är det bästa hon vet.
När jag väl närmade mig henne skulle hon helt plötsligt trolla bort dessa saker efter hon försökt öppna tuggummit.
Samtidigt som jag skämdes lite smått var jag tvungen att hålla mig från att inte börja skratta. På golvet vid kassan satt Walter i sin bilstol medans Agnes hade trolleri föreställning -tajkons!

Vi kom där ifrån utan tuggummi eller kanin.
Nästan varje person vi mötte sa Agnes hej till, när dem väl pratade med henne så berättade Agnes allt från att hon var storasyster till att hon hade fjärilar på sin klänning. "Kolla, flällilar!"

När doktorn väl skulle kolla på Walter hörde jag bara ett surr i bakgrunden, ni vet man försöker koncentrerar sig för att lyssna men hör bara något i bakgrunden hela tiden men hör inte riktigt vad det är.
Jo, det var Agnes som pratade med doktorn samtidigt som han pratade med mig.
Hon skrattade för sig själv, visade att Walter hade ett tigergosedjur. Alltså då bubblade det inom mig, jag var verkligen tvungen att bita mig i tungan för att inte skratta samtidigt som jag var tvungen att förklara för henne att mamma inte hörde när doktorn pratade, att Agnes skulle få prata när doktorn pratat klart. Det gjorde hon.
När det blev tyst började hon sjunga -lille katt!

Världens goaste och mest pratglada unge❤️


Någon fara var det inte med lilleman utan det de flesta fall rättar det till sig själv.

mamma
2016-07-18 @ 19:37:09

Hihi lilla pilutta du är så underbar vi älskar dig så oändligt mycket agnes❤❤

Svar: ❤️❤️❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0