14 saker om mig

14 saker du kanske inte visste om mig..


.. Att jag har ett enormt sockersug. Jag äter godis nästan varje dag.

.. Ett av mina mellannamn är Victoria efter kronprinsessan.

.. Ä L S K A R att dammsuga! Något jag måste göra mer eller mindre varje dag.

.. Sätter alltid alla runtomkring mig i första hand.

.. Jag tycker det är roligt att bjuda på mig själv, spöka ut mig och träffa nya människor.

.. Vill alltid få alla som besöker oss känna sig välkomna/"hemmastadd" när dem kommer hem till oss.

.. Jag är kaffeberoend, längtar till jag kan starta en ny kanna kaffe efter jag druckit upp min kopp.

.. Fullkomligt älskar livet som mamma och vara hemma med barnen. Skulle kunna vara det jämt (trots det inte alltid är en dans på röda rosor.)

.. Jag är en väldigt velig person, velar minst 10 ggr innan jag bestämmer mig.

.. Jag vill ha många barn (om jag får bestämma.) Häftigaste jag gjort i mitt liv är att jag varit gravid och fött två friska barn.

.. Var en festprisse innan jag fick barn. Tycker fortfarande det är lika roligt och är gärna ut till 5 på morgonen när tillfällen ges :)

.. Jag är sämst på att hålla tider, men har blivit mycket bättre sedan jag träffade Tobias (tycker jag själv iaf)

.. När jag skrattar så skrattar jag väldigt högt med öppen mun (inte alls charmigt)

.. Det bästa som hänt mig var när jag träffade Tobias och tillsammans har vi två underbara barn ❤️

Mia
2016-07-14 @ 20:38:05

Du är en helt fantastisk människa som man blir så glad att umgås med ❤️

Svar: Åå min fina goa vän, du anar inte vad dina ord värmer❤️ du är helt underbar! Längtar som tusan till vi ses och kan umgås i flera (veckor) dagar 😘
mittlivihbg.blogg.se

mamma
2016-07-18 @ 18:51:37

Vackra vackra Amanda du gör mig så stolt du är en sådan fantastisk mamma med enormt tålamod o lugn
Vi älskar dig vår fina fina Amanda ❤❤mamma

Svar: Älskad mamma, du anar inte vad glad du gjorde mig när jag läste vad du skrivet ❤️ Det betyder oerhört mycket att jag gör dig stolt!
Älskar dig otroligt mycket ❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0