Barnrum-flickrum


Snart fyller vår lilla tös hela 2 år(!!) i present har vi önskat åt henne saker till rummet såsom förvaring till alla leksaker presentkort osv för det är där hon vistas allt mer och mer, då vill man ju såklart ha ett mysigt flickrum.
Jag är påjakt efter den "perfekta" puderrosa/smutsrosa färgen till Agnes väggar, jag har hittat tre alternativ som jag nu kladdat upp på väggen.. Återstår och se vilken av dom, om det ens blir någon av dom men en favorit har jag. Jag ska fråga huvudpersonen i säg också vad hon tycker:)
Detta måste nog vara bland det roligaste rummet att inreda -barnrum♡


Detta vackra ting har jag beställt till Agnes som hon, plus något lekbart ska få av oss i födelsedagspresent ♡


Stina
2016-01-29 @ 10:31:52

Jag tyckte nog färgen i mitten var finast. Dock var alla tre väldigt fina och det kan vara svårt o se på foton vilket som ser bäst ut 💕

Svar: Det är galet svårt, och kan tänka mig det är svårare att enbart se på bilden🙈
Tack för din röstning fina💗
mittlivihbg.blogg.se

Renoveringshuset
2016-01-30 @ 16:47:33
URL: http://renoverings-huset.blogspot.com

Läste din blogg igår via mobilen. Och tänkte vilka fina gråa färger, ha ha.. nu via datorn ser jag ju att det är gammelrosa! :-) Vi tänkte också gammelrosa/grårosa till dotterns rum, men sen blev det annat i alla fall! Fina väskor, köpte faktiskt en jacka till dottern i Torsdags innästan lika mönster som dem! :-)

/Therese

Svar: Hihi, grått hade jag gärna målat alla väggar i huset med -älskar grått❣
Agnes rum är ett genomgångs rum till vårt sovrum och där inne har vi grått:)
Tycker det är så fint med puderrosa/grårosa med lite gråa, vita och lite träinslag i detalj/inredning..
Visst är dom helt underbara. Åå kan bara tänka mig så fin jacka er lilla dotter kommer strosa rundor i ☆

Trevlig lördagkväll!
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-01-30 @ 21:22:14

Fina alla tre, men jag tycker den första passar bäst in på din beskrivning hur den ska se ut 😉 Kommer bli galet fint 🌟🌟🌟

Svar: Visst är dom ljuvliga😍 Längtar till vi ska starta med målningen av både väggar och möbler. I mitt huvud har jag en bild på hur det kommer se ut, tokfint. Hoppas det blir lika fint i verkligheten😉😇
Tack för din röstning😘❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0