Uteplats större än huset

Känslan när man numera kan öppna upp pardörrarna som leder ut mot vårt nysnickrade trädeck. Den känslan är fantastisk!
Ett stort och maffigt trädeck på 80kvm. Vi trodde aldrig vi skulle komma såhär långt efter en veckas tid. Då har vi dessutom hunnit riva ett uterum också :)

I eftermiddags kom dem sist brädorna på plats. Ingen var glader än Agnes vill jag lova. Hon sprang in och ut, hon både sjöng dansade och skrek ute på detta maffiga deck som nästa är större än själva huset (inte riktigt men nästa.)
Helt klart är det ju inte.. Staket, trappa och uterum ska göras men det tar vi nästa vecka ;)
Jag har redan såsmått börjat inreda trädäcket i huvudet med både möbler och punktbelsysning, som vi tänkte sätta bla. på trappan. Jag tänkte små spotlights i liv med decket, runt/vid staketet och även på äppelträdet. I trädet får det bli en liten större lampbelysning.





Kan man bara inte ha detta som sitt jobb, renovera och styla hem.. Alltså, det skulle vara eller rättaresagt det är mitt drömjobb:)

Camilla
2016-08-25 @ 08:37:55

Det är nog det största trädäcket jag sett i hela mitt liv!!! Så härligt med all den platsen! 😍😍😍

Svar: Samma här faktiskt🙈 Uterummet kommer dock "äta upp" en del av trädecket när de väl kommer på plats 😍🙏🏻
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0