Skakiga händer och pulserande armar

Go'kväll ❤️
Sitter i skrivande stund med skakiga händer och pulserande armar, jag tror jag redan fått träningsvärk efter dagens rivning!
Idag sa vi goodbye till altanen..
H E L S I K E, vad ljust och luftigt det blev in till matbordet.
Hur kan det vara så skoj att riva..

När jag såg Tobias klättrat upp på altantaket för börja bända upp takbrädorna med kofoten frågade jag om vi skulle turas om eftersom Walter precis somnat och Agnes var inne hos grannen för mata deras tuppar.
När vi bytt en andra gång och jag fixat kvällsmaten var det dags för mig att ta släggan, mata ut både trästommen och en liten bit av murklacken innan Tobias fick ta över :)
Nu är altanen som bortblåst.

Det har gått väldans fort tycker jag. I torsdags hyrdes en markborr för plintar som ska hålla uppe reglarna till träddecket. Min svärfar kom förbi och hjälpte till att borra och även jag fick borra ett hål.
I fredags satt Tobias plintarna i marken, efter lite mätning så stämde det tillslut och idag kom stolparna på plats i plintarna (dem ska kapas när väl trallen kommer på.)
Jag ser framemot denna uteplats jättemycket! Detta är något vi kan nyttja och njuta av. Fira ordentligt av sommarens projekt ❤️
Panelen kan vi väl delvis också njuta av att det är fint men på träddecket/verandan kan vi ju använda ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0