Kaffe, sensommar och mysigt häng

Go'morgon kära,
Altandörren står på hög glänt, jag sitter med en kopp Java vid köksbordet och kollar ut mot trädäcket utan att frysa! Sensommaren när den är som bäst.
Igår invigdes däcket med grillad lax tillsammans med farmor Camilla, gamla farmor Laila, gamla farfar Jan. Även farfar Bojje kom till efterrätten. Mysig kväll ❤️

Snart ska väskan packas för en kalashelg nere i Ystad. Skönt avslut på denna semester, för på måndag börjar Tobias jobba och tisdag börjar lilla snäckan på förskolan..

Trevlig f r e d a g till er.

Renoveringshuset
2016-08-28 @ 08:18:26
URL: http://renoverings-huset.blogspot.se/

Ni får det såå fint! Vad ni står i alltså.. blir matt bara av att läsa! ;-)
Får se om denna kommentar kommer med, min senaste har jag inte hittat på.. ;-)

Kraam Therese

Svar: Tack så mycket :) Men visst blir det bra. Jag är så himla glad över detta projekt som nu fått huset att känns större på något sätt.
Haha, och flera ideer ligger på lager som vi vill göra, men efter detta projekt kommer det bli en paus i renoveringsröran ;)
Vad märkligt, jag har bara fått denna kommentar av dig från detta inlägg..

Trevlig söndag!
Kraam
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0