Den är med mig överallt

Jag har fått förfrågningar om min kamera som jag fotar med. Superroligt när ni kommer med förslag om vad ni vill läsa om här på bloggen :)

Det är en kompakt systemkamera som är lätt och smidigt att ha med sig överallt för att kunna fota dem speciella tillfällena som man annars brukar ta med mobilen.
Jag trodde inte jag skulle använda kameran så mycket som jag faktiskt gör då jag tänkte att man mest skulle ha mobilen med sig. Men shi fick jag.
Jag har läst mycket gott om denna kamera, en kamera som exploderat inom bloggvärlden just för den är smidig, lätt att ta med sig överallt och tar kanonbilder!

Precis som på nästan alla andra kameror kan du justera vilket läge du vill fota i, ställa in bländare och även lite mer avancerade inställningar.
Jag gillar verkligen att man kan ändra ljuset, skärpan, kontraster och givetvis mycket mer innan man börjar fota.
Jag är inte riktigt hej på alla funktioner som finns på kameran ännu, man lär sig nytt hela tiden om kameran.
En av dem mycket bra funktionerna på kameran (tycker jag) är att man kan filma i HD kvalite. Jag filmar en hel del både på barnen och under husrenoveringen i kanonkvalle!
Det bästa av allt, även om man inte filmar så mycket är att man bara ett knapptryck bort kan få snabbt och enkelt bilderna i sin telefon.

Kameran heter Olympus pen pl7. Den finns i två färger om inte tre, om jag inte minns fel.. Den finns i vit (som jag har) och även i helt svart.
Tobias beställde kameran till mig från NetonNet.

Den tar inte bara väldigt bra bilder, den är ju förbannat snygg också i sin retrolook. Love it!

Anonym
2016-08-03 @ 15:10:32

Kan du inte börja göra vloggar? 😍
Typ filma dina dagar, hade varit såååå kul o se 😍😍😍☀️

Svar: Vad skoj du kom med det förslaget, och att du hade velat följa mig☺️ Jag har faktiskt funderat på det själv..😉
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-08-03 @ 16:10:36

Så himla kul att följa din blogg

Svar: Vad glad jag blir du tycker de, tack!💗
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0