Myrer i brallan

Med Emilskivan i cd-spelarn på Agnes rum som spelas på hög volym, ligger Walter i sängen och tittar på loppelisa som har så mycket sprall i kroppen.
Om ett år kommer förmodligen lille Walter inte ligga sömning tittandes på storasyster medan hon springer runder. Då kommer han nog springa efter som en liten svans på henne. Tänk så roligt ni kommer ha tillsammans❣

Idag har jag fått till en syskonmatchning på barnen, hängslebyxor på båda. Alltså åå❤️
10 min efter jag tagit bilderna åkte Agnes kläder av. Det är sällan denna lilla tösabit vill ha kläder på sig. Hemma springer hon gärna runder naken eller som Agnes säger, "fis-naken" haha.
Ett litet smakprov på den omtalade tre års trotset har vi allt börjat få!
Älskade unge, trots ditt svajiga trotshumör är du förbaskat go ändå!

Tiden tickar och jag ska få på Agnes sina kläder igen eftersom vi snart ska packa ut i bilen för att kolla på lokal och kyrka till dopet. Efter de ska jag få ansiktsbehandling som jag har bokat:)



Trevlig Måndag till er ❤️

Anonym
2016-08-15 @ 20:15:35




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0