Kräftskiva

Gårdagen bjöd på en smarrig kräftskiva med fantastiskt sällskap hemma hos oss.
Tidigare på dagen kom min fina mamma och två av mina syskon upp på en mysig visit. Agnes var helt slutkörd efter allt bus att hon slocknade vi 17-tiden när dem åkte hem!! Vi tog en chansning, kanske skulle hon sova hela natten eftersom hon var så himla trött.. Ikke..

Våra vänner kom vid 18-tiden, det dukades fram mängder med godsaker och grillen startades.
I lugn och ro kunde både jag Tobias sitta och knäcka kräfta efter kräfta. Alltså det är så himmelskt gott.
Nästan i två timmar satt vi med både tallrikarna och skålarna överfulla med kräft/räkskal. Tacka vet jag citronen man badar händerna i så lukten försvinner:)

När klockan var runt 23-tiden hade vi en liten tjej som vill göra oss sällskap, Walter han bara sov igenom våra skratt och visor.
Det värmer så otroligt mycket i våra hjärtan när vi ser hur mycket Agnes betyder för våra vänner, hur dem ger henne all fokus och uppmärksamhet ❤️
En väldigt lyckad och trevlig kväll!



Tack våra kära vänner för årets första
kräftis. Jag hoppas det inte var den sista för iår heller :)

Anonym
2016-08-14 @ 20:48:15

Fantastiska bilder 👍😊

Svar: Tack snälla 🙏🏻❣
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0