Fredagshumöret på topp

När Tobias kom hem från jobb idag sprang jag, Agnes och Walter som hängde i min famn för möta Tobias vid dörren med en bamse kram.
Det har varit en riktigt härlig dag, det har verkligen känts som fredag! Även Agnes har nog känt av de, för den tösen har varit i sitt esse. Vi har dansat, byggt koja och hoppat i soffan fram till det var middagsdags.
Fredagsmiddagen blev fylldapaprikor med rödbetshummos mums mums!
Det gick hem både hos sambon & Agnes. Till maten hade vi alla tre något smaskigt i våra glas, det var verken vatten eller mjölk;)

Renoveringshuset
2016-08-20 @ 13:51:42
URL: http://renoverings-huset.blogspot.se/

Åh, så gott med äppelmos! Och mina favoritäpplen... kan du skicka hit några? :-) Maten såg också smaskig ut, älskar köttfärs - och paprika! ;-) Ser att er tjej också är blöjfri, går det bra? Vår lilla är sååå duktigt, man blir så stolt! Än sover hon inte med trosor på natten, men snart så. Hon vägrar kissa i blöjan - de är nästan alltid helt torra när hon vaknar på morgonen. Det första hon vill göra när hon vaknar att att ta bort blöjan, kissa och ha trosor på! :-)

Kraam Therese

Svar: Det är förbaskat gott, speciellt när man gjort det själv ;) Hehe, det gör jag gärna, jag hinner inte använda upp alla..Ja, det är hon. Det har hon varit sedan sin två årsdag då hon helt plötsligt bestämde sig för att sätta sig på pottan, lagom snopen mamma!
Jamen visst blir man stolt!! Vår tjej sover också fortfarande med blöja nattetid. Vissa nätter går "bättre" än andra. På sista tiden har hon vaknat av att hon behövt gå på toaletten. Helt plötsligt känns dem så stora fast dem är så små <3

Trevlig lördagskväll!

Kram kram
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0