Projekt; farstun


Hålet ni ser under fönstret har det förrut suttit ett gammalt element. Eftersom vi ska ha golvvärme så skippade vi de elementet men behåll hålet. Vi ska nämligen ha hyllplan och små förvaringskorgar där istället:)


Jag längtar till jag kan sätta blommor på dom där breda (kommande) fönsterbrädorna. 


Även detta hål ska vi göra något fräckt av. Vi ska sätta dit ett stallfönster.


Projekt farstun är fulligång!
Nu är det tråkigaste gjort. Alltså spackla, slipa, spackla, slipa och sätta mikrolit.
Tobias har målat en gång - o'Boy vilken skillnad det blev..

Nu drömmer jag mig bort med mörkt klinkergolv, vit träpanel i midjehöjd på väggen och en snygg tapet ovanför. 
Åå, vad jag längtar till det är dax att inreda detta rum och börja använda hallen på riktigt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0