1000 saker att packa


Packningen inför avresan till Palma är fulligång❤️ 
Inte konstigt man är girig och vill komma iväg, här hemma är det minsann ingen sol eller värme!! Förhoppningsvis kan vi ta med oss solen hem till er alla:)

Det är mycket som ska packas, speciellt när man har ett litet barn med sig.
 Det är ju första gången som vi flyger med Agnes (det går inte att ta miste på..) och förmodligen har vi bunkrat upp oss med alldeles för mycket saker, men då är allt i sån ordning iaf för det har jag alltid gjort till mig själv förrut, haha!

Det ska bli så roligt att komma iväg, vi är hela 14st som åker. Vilket gäng alltså!
Åå kan det inte bli lördag nuuu, jag längtar ihjäl mig❤️



(Solfaktorn som ni ser på bilden ska vi givetvis inte smörja Agnes med, den är till oss vuxna☺️)

camilla
2015-06-17 @ 15:38:01

Ja!! Nu vill vi iväg!✈ Fy vad kallt o blött det var när jag traskade hem från jobb idag 😨
Hoppas nu att Agnes hinner bli frisk! Jag har själv haft lite hosta och ont i bröstet ett par dagar 😣 Men det finns Panodil tack o lov!! 💊👍

Svar: Jättetråkigt väder😖 Ser inte ut att bli bättre idag heller..☔️
Det hoppas vi också, och att det "bara" håller sig till febern och ingen öroninflammation😁
Hoppas din hosta släpper! För vi ska ju njuta en massa tillsammans i en hel vecka🌴☀️🍸🐳🍍
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0