Sömnlösnatt

Idag kommer kaffekokaren gå varmt om jag ska ta mig igenom denna dag.. Jösses vilken sömnlös natt det varit för mig.. Agnes har sovit jätteoroligt. Jag har nog vaknat varannan timme, försökt gå runt med henne i min famn, gett henne mat, lagt henne i våran säng. Det som hjälpt har varit när hon legat, antingen i min famn eller upptryckt mot mig i sängen, ganska så mysigt :) 
Man har väl blivit lite bortskämd nu eftersom Agnes har och brukar sova hela nätterna. Jag hoppas inte att detta är en ny vana för henne att vakna till så många gånger på nätten.
Just nu ligger lilla pärlan i våran säng bredvid mig och sover. 
När hon vaknat och fått sin gröt tror jag vi går ut en sväng och får friskt luft, vi hittar kanske tillochmed en lekplats:)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0