Presenter

Jag har ju glömt att berätta vad jag fick av Tobias i present..

När jag fyllde år hade Tobias sagt hela tiden att han så gärna ville ge min present samma dag som jag fyllde år, men att det fick bli när han kom hem istället.
De jag inte visste var att han i hemlighet hade gömt min present i Ystad och skickat ett kort på posten som jag skulle få när jag fyllde år. Hans plan var att ringa och sjunga för mig på morgonen och sedan säga fågel, fisk eller mittemellan, och att det blir varmare och  varmare ju närmre man kommer (jag älskar det.) 
Ni känner kanske igen den? 
Jag älskar att överraska och att bli överraskad så jag bestämde mig för att åka upp till min käraste i Dalarna i hemlighet, för jag visste hur glad han skulle bli och hans familj.

Dagen innan jag skulle åka avslöjade mamma Tobias överraskning och packade ner presenten i en påse ute i bilen.
Tobias första tanke när han såg mig var: "Vad gör du här, du fyllar år. Presenten är i Ystad."
Han hade ju sagt till mig att han så gärna velat ge mig presenten personligen och så fick det bli för presenten låg i bilen:)

Han gömde den i skogen och vi kunde köra vår lilla lek precis som små ungar gör.
Jag fick en iPad Air.
Snacka inte om vad jag använder den flitigt:)





Detta fina fick jag och Agnes av Stina!





I 6-månaders present fick vi pyjamasen och filten av Linn & Philip (Jag är tokig i stjärnor.) 
Den gulliga koftan fick vi av Linns familj!

Jag är så lyckligt lottad som har så fantastiska människor runt mig och min familj❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0