Lill-moster & Agnes


(Agnes trivs bra i lill-mosters famn! Hon somnade efter bara några sekunder.)

Det börjar dra ihop sig till Agnes dop, och jag har så mycket idéer som jag ska
försöka hinna fixa till dopet..
Som ni har förstått så har jag redan börjat med lite fix och trix. Som tur är... Hade dock önskat mig fler timmar på dygnet. 
Får jag säga det själv, så tror jag det kommer bli riktigt bra :)

Vi ska ha dopet i Ystad, efterfesten blir i mina föräldrars trädgård där vi kommer sätta upp två tält. Vi får hålla tummarna att det blir fint väder, iallafall uppehåll!

En liten sneak peak på dagens projekt, vill inte avslöja allt för mycket. Jag vill det ska bli en överraskning för gästerna också :)

 "Bara" 49st kvar..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0