Stommen på plats

Jag är SÅ glad!! Jag springer in och ut på trädäcket för att beundra detta verk som ska bli vårt u t e r u m.


-

Gårdagens kräftis var både god och härlig. Agnes hade full show med sina jämnåriga kusiner ❤️
Skutan färdades hem redan igårkväll igen för att tidigt fortsätta med uterummet och möta upp killen som skulle putsa upp källargrunden.

Uterumsstommen är på plats och källargrunden färdig.
Dem bjässe limträbalkarna samt taket kom på plats idag tack vare Tobias & Bojje -vilket team!
Stommen och hela konstruktionen som vi mer eller mindre byggt på frihand med lite ändringar under byggets gång, så som storlek, fönsterparti osv. Ja, ritningen på detta bygge har enbart funnits i huvudet.
Trorts "enbart" stommen står på plats, är jag redan förälskad i detta rum (om man kan vara de i ett rum.)

Min inredningshjärna går just nu på högvarv, jag har mer eller mindre både målat väggarna, betsat balken i taket, möblerat och hissat upp en maffig ljuskrona i taket som kommer vara pricken över i:et med denna takhöjd på 3,20.

Stina
2016-09-04 @ 10:08:25

Åh så fint det kommer bli! Längtar efter att få komma o se det på riktigt 😍 Vilka blir Agnes kusiner? 💜

Svar: Visst kommer det bli bra 🙌🏼 Jag är helt i extas eftersom jag redan nu tycker det är mycket bättre än vad jag förställt mig i mitt huvud..
Du får komma när du vill, längtar att få visa upp uterummet för dig😍
Det blir Malin & Adams -Ayline och Sofies & Daniels -Victor som är i samma ålder. Gulligt att se när dem leker 💕
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-09-04 @ 22:31:37

Det är så otroligt kul o inspirerande att följa din blogg.

Svar: Å, vad roligt du tycker de ❤️
Jag blir glad jag kan inspirera och du vill följa min blogg :)
mittlivihbg.blogg.se

Vendela Hugosson
2016-09-05 @ 10:15:37
URL: http://vhugosson.blogg.se/

Åh, så fint det kommer bli! Ska bli kul att se det färdiga resultatet 😍

Svar: Det tror jag också det kommer bli ☺️🙏🏻 Ska bjuda hem dig när det är färdigt så du får se det live 😉😘
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0