DIY


Före

Såhär tråkigt och tomt såg det ut på väggen innan jag kom på att jag kunde snickra ihop gamla plankor till ett hyllplan.
Medans jag höll på med de visste jag att jag sparat gamla krokar som vi hittade under renoveringen som jag ville använda mig utav. Tyvärr vet jag inte vart jag lagt dom nu, tydligen på ett sådant bra ställe för jag inte skulle kunna glömma jag lagt dom där att jag nu ändå gjort de..

Meen, idag slog det mig att jag sett ytterligare gamla krokar i ett av kyffena på Agnes rum. 
Nu pryder dom hyllan synligt istället för i garderoben utan någon användning, toppen!

Nu ska jag bege mig till bm -äntligen, känns som det var jättelänge sedan jag var där sist. Efter de ska jag hämta hem skrållan ❤️




Anonym
2016-06-01 @ 07:44:20

Så fint!

Svar: Tack ❤️
mittlivihbg.blogg.se

Delli
2016-06-01 @ 21:06:43

Så fint Amanda!! Du är så duktig!

Svar: Tack min fina 💕
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0