Kroppen

Igår blev vår lille plutt hela tre veckor, alltså TRE veckor!! ❤️
Det märks för han är mer vaken och tittar nyfiket med sina mörkblåa ögon.

Jag är så fascinerad över min kropp, över alla gravida kvinnorskropp hur snabbt den faktiskt återhämtar sig.
För tre veckor sedan var jag höggravid och hade gått upp ungefär 10-12 kg.
Jag brukar inte väga mig eller ha någon koll på min vikt utan jag äter det jag känner för, och de hörrni är långt ifrån nyttigt. Helst en massa godis och ostar av olika smaker och former.
Men förra veckan testade jag mina gamla jeans fall dom passade, och det gjorde dom minsann.
Något chockad blev jag för med Agnes tog det nog några veckor extra innan jag kunde hoppa i mina vanliga byxor. Det gjorde mig inget, då hade jag ju anledning att handla nya ;)

Imorse var jag tvungen och ställa mig på vågen, den visade vikten jag hade innan jag blev gravid.
Magen har dragit ihop sig väldans bra, lite sådär slapp är den fortfarande. Extra mjukt för lilleman och Agnes att ligga på ;)

Jonna
2016-06-28 @ 10:38:09

Så himla vacker! ❤️❤️

Svar: Tack finaste du ❤️❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0