Husägare

Nu kan jag inte hålla mig längre..
Vi ska flytta, drömmen har gått i uppfyllelse. Vi har ä n t l i g e n hittat vårt hus. Ett gulligt litet hus som vi får tillträde till den 28 November. Kan ni förstå, vi ska bli husägare till ett litet renoveringsprojekt precis vad vi letat efter.
Kontraktet är skrivet och handpenningen är betald, jisses vad underbart skönt och roligt detta är.
Förtillfället tänker och drömmer jag om vårt nya kök, planlösningen som vi ska göra om, vår egna och nya tvättstuga..
Jaa, våra tankar kretsar förtillfället bara om huset som ni säkert kommer märka här i bloggen:)

Huset som vi har köpt ligger i Helsingborg, i ett litet villakvarter med 15 min gångavstånd till centrum. Huset är ett gammalt sekelskifteshus från 30-talet som vi ska få sätta våra klor i med en gigantisk trädgård på 1200kvm.
Huset i sig är inte så stort just nu men vår tanke är att göra en tillbyggnad.

Välkomna min nya kategori till bloggen, "Husägare" eller "Renovering av vårt drömhus" jag har inte bestämt mig än :)








När kontraktet var skrivet poppade vi Cavan och firade❤️
Helene
2014-10-04 @ 19:41:17

Härligt!!! Grattis o lycka till! ❤️

Svar: Tusen tack älskade vän❤️
mittlivihbg.blogg.se

Josse
2014-10-05 @ 13:41:15

Så roligt Amanda! Jättefint hus!! Förstår att det ska bli kul att börja renovera och fixa. Kram Josse (H&M)

Svar: Tusen tack fina Josse:) Ååh jaa, det ska bli så himla roligt att få renovera och sätta vår prägel i huset:)
Kraam
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0