Förkylning


Gårdagen var hur mysig och trevlig som helst! Pavic kom till oss vid 17-snåret. Vi tillagade taco (fredagsmys) busade lite med baby-Agnes och sen gick vi ut, ner till stan vidare mot norra hamnen/gröningen där vi köpte kulglass.

Natten har dessvärre varit väldigt lång..
Mitt lilla busfrö har åkt på en förkylning, snuva och hosta.. Inte speciellt roligt att gå till jobbet idag när Lill bönan mår så, livet som småbarnsförälder eller(?)
Tobias ringde faktist 11-77 för att förhöra sig med hennes hosta som gör att hon tappar luften en kort stund och sedan klöks (jag tror det beror på allt slem.) Jag är så nojig hon ska få RS-virus, visst hon är större nu men det ska ju vara riktigt jävligt..

Ikväll (om inte Agnes blir sämre) kommer mina kolleger/vänner hem till oss❤️ Jag längtar. Jag har inte träffat dem på, jag vet inte hur länge!
Jag skulle egentligen till Elin på födelsefest, men förvirrad/glömsk som jag är så hade jag dubbelbokat mig med tjejerna från jobb någon månad tidigare..


När jag kom hem från jobb igår väntade denna present på mig:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0