Bilder från helgen

Under plommonträdet ❤️


Hela helgen har vi spenderat utomhus, från morgon till kvällen. Underbart när man kan göra det.
Vi var även på en bondgård tillsammans med Bojje & Nina och fick se korna som blev rent sprattliga när dom fick komma ut i hagen, kosläppet.
Med oss hade vi picknick som vi åt av i gräset precis innan kossorna sprang ut.
När det var dags att gå in mot gården för kolla på allt annat jippo som fanns, vinkade Agnes till kossorna för glatta livet och sa "hedå kossona, ses en annan da'!"

Även de sista finliret på Agnes stugan hann Tobias fixa, medan han gjorde de möblerade jag om lite i stugan.
En massa grillning och glass har även sjunkit ner i magen, mumma!
Jag har även fått känna på enormt ryggont denna helgen, inte så konstigt och dessutom självförvållat. Man kanske inte ska bära/lyfta tungt, möblera om och dessutom klippa gräsmattan när man är höggravid..
Typiskt mig som tror jag är en stålkvinna och klara allt!


En gudarsskymning mysig helg har vi haft tillsammans ❤️







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0