Mjölken rinner till


I förrgår kväll/natt kom dagen då brösten "exploderade" och den riktiga mjölken rann till. Nu känns det som jag har mjölk åt hela kvarteret och lite till.
Hårda som sten och svårt för lillebror att amma på dessa gigantiska badonkadongs tudor. 
Efter ett dygns konstant ammande har nu trycket lättat, TACK GODE GUD FÖR DE :)
Gissa hur glad jag är att amningen funkar så bra som den faktiskt gör! Med Agnes strulade det jättemycket, jag fick en hel del sår och mjölken sinade tillslut..



Dagarna går och det ända jag gör om dagarna är att njuta av min familj, jag får liksom inte nog av dem!
Det känns inte alls "svårt" med andra barnet, snarare tvärtom för min del iaf. Jag känner mig mycket tryggare och mer avslappnad som mamma denna gången❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0