Midsommar i bilder





En lyxig midsommarfrukost ligger nu i magen,
jordgubbstårtan fick också åka fram på frukostbordet.
Jag brukar inte vara så förtjust i tårtor/kakor, men himmel-och-pannkaka så god den var som jag och Agnes gjorde igår.

Gårdagen var fenomenal, så himla trevligt. 
Men Jisseskoss vilken värmebölja det blev då.. Tyckte så synd om våra små barn. Agnes sprang näck ända fram till sena kvällen och badade i sin pool medans lillebror var ledsen, varm, trött och gnällig..

Vid 14-tiden kom våra vänner då vi hjälptes åt med maten och diverse förberedelser.
Jag dukade upp till bords utomhus där vi faktiskt satt till halv tolv och spelade spel till ollonborrarna attackerade oss och det var dags att fortsätta inomhus.
Dess för innan hade vi avverkat några matcher i kubb.

Klockan var nog över ett när Anton, Matilda och lilla Elli åkte hem och midsommarfirandet var över för denna gång :)





Underbar kväll med underbara vänner❤️
Anonym
2016-06-25 @ 11:39:34

Klockan var till och med över två! Starkt jobbat av oss småbarnsföräldrar måste jag säga! Tack för igår, det var så himla trevligt 😊

Svar: Haha, då var det minsann inte konstigt varför jag knappt kunde öppna ögonen vid halv sju imorse 😂
Verkligen starkt jobbat av oss. Tiden går fort när man har roligt, TACK för ni kom!!
Vi måste ses snart igen 👍🏼
mittlivihbg.blogg.se

a n n i k a
2016-06-25 @ 13:49:01
URL: http://leavanny.blogg.se

Gott!

EVELINA
2016-06-26 @ 13:50:41
URL: http://evelinawilson.itgirls.se

Härligt att ni hade en lyckad midsommar, det ser verkligen lyckat ut på bilderna också! En massa god mat - precis som det ska vara :)

Svar: Vi blev så mätta och belåtna så grillningen som vi skulle ha till kvällsmat byttes ut mot kaffe och tårta istället :)
Hoppas du också hade en fin midsommar:)
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-06-26 @ 15:28:27

Ser fantastiskt ut!! Och vilken ork du har Amanda som fixar så fint...nybliven mamma o i 30 graders värme! 😧 Önskar jag hade hälften av din energi! Puss o kram....hoppas resten av midsommarhelgen oxå varit bra!! 😘😘

Svar: Amen åå tack, du är för go😘
Jag kan själv ibland undra vart jag får min energi ifrån😂 Jag älskar att bjuda hem, piffa och dona😍

Resten av helgen var lugn och mysig.
Hoppas ni också hade en fin midsommarhelg
❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0