HAN ❤️


Här är jag!!
Med raketfart kom jag ut söndagen den 5 juni 21:37, mamma kunde inte knipa längre och jag ville ut 8 dagar tidigare precis som min storasyster.
Jag är 53 cm lång och väger 3720g kärlek ❤️
.. Och vet ni vad ..
Jag är en liten GOSSE!



Camilla
2016-06-07 @ 11:07:41

Världens finaste lille gosse 💙💙💙

Svar: 💚💚💚
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-06-07 @ 15:10:22

Världens finaste lille gosse 💙💙💙

Svar: 💚💚💚
mittlivihbg.blogg.se

Heléne
2016-06-07 @ 19:19:05

Ett jättestort grattis till dig/er! 💙 Vilken underbar liten kille 😍

Svar: Tack så mycket 💚
Vi njuter för fullt av vår lille gosse 👶🏼
mittlivihbg.blogg.se

Renoveringshuset
2016-06-07 @ 19:44:09
URL: http://renoverings-huset.blogspot.se/

Läste via mobilen och var bara tvungen att sätta igång datorn... GRATTIS till en liten (stor) kille! ♥ Hoppas allt gick bra och att ni alla mår bra! Hoppas man får läsa en liten förlossningsberättelse när mamman får tid.. ;-)

Kram till er 4!

Svar: Tusen tack, vad gullig du är:)
Vi mår jättebra, vi njuter och myser som bara den❤️
Allt gick jättebra och väldigt snabbt, en förlossningsberättelse kommer absolut att dyka upp på bloggen :)

Kram kram!
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0