21:37

21:37
för en vecka sedan hade vår lille gosse precis kommit ut, upp på mitt bröst med ett härligt skrik..
Det är ju helt galet.. Vår lille gosse blir EN vecka idag, herrejösses stanna tiden för gudskull. Vi kom ju precis hem från BB!

Än har vår lille pojk inte fått något namn, att det ska vara så svårt.
Vi har tre kandidatnamn som det står mellan, men vilket?!
Oscar, Hugo eller Olle ..
Ska det inte bli modernt med trippel namn för då är det ju kirrat vad han ska heta. Skämt och sido vi får känna efter någon dag till för egentligen skulle han fortfarande ligga kvar i min mage, vilket jag är väldigt glad över att han inte gör ❤️
Det har varit en väldigt mysig första vecka tillsammans med härliga besök nästan varje dag!


Där har jag stått i nästan 9 månader och fotat mig själv med dig i min mage, NU håller jag dig utanför magen. Livet är allt bra fantastiskt ❤️



Mia
2016-06-12 @ 22:03:37

Oscar 😍

Svar: Jag är svag för de namnet 😍
mittlivihbg.blogg.se

hejaemmas.blogg.se
2016-06-12 @ 23:20:01
URL: http://hejaemmas.blogg.se/

Så fina ni är båda två ❤️ Älskar förresten bilderna med Agnes, ser så jäkla stolt och nyfiken ut!

Svar: Tack fina du 😘
Det kan du tro hon är, goa ungen😍
mittlivihbg.blogg.se

Camilla
2016-06-13 @ 08:01:42

Ja tänk..idag är det egentligen BF ❤ Så skönt att allt gått bra denna första vecka ☺ Fina namn alla tre...blir bra vilket som 💙

Svar: Ja, och vi har fått snusa på honom i åtta dagar redan, ljuvligt💙
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-06-13 @ 10:46:26

Oscar är så fint, och passar bra till Agnes! Agnes och Oscar :)

Svar: Det tycker jag också, men kan ändå inte bestämma om det är en liten Oscar, Hugo eller Olle.. Att det kan vara så svårt hehe!
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-06-13 @ 15:40:50

Var har du köpt klänningen? Super fin!

Svar: Tack, Den kommer från Zara :)
mittlivihbg.blogg.se

Heléne
2016-06-13 @ 21:45:56

Gud vad snygg du är! 😘 Så härligt att allt går bra med lillebror❣

Svar: Amen åå tack, vad go du är 🙈😍!
Han är en snäll liten prick som är glad i mat 😂
mittlivihbg.blogg.se

My
2016-06-13 @ 22:17:10

Att vara så oförskämt snygg efter en vecka som icke gravid kan inte vara lagligt 😍 Olle, klockrent 💙

Svar: Tusen tack, vilken komplimang🙈🌸!
Du gjorde precis min dag!
Vi har fortfarande inte bestämt oss kring namn.. Vi tycker om alla tre😅

Ha en fin dag💗
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-06-14 @ 07:37:21

Så fantastiska bilder Oscar är så fint men Olle är coolast 😉

Svar: ❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0