Förvirrad..



❤️❤️

Måndagmorgon och solen visar sig äntligen efter några dagars muligt..
Jag & lillebror ligger fortfarande kvar i sängen. Jag fick precis ett sms av Tobias som åkte till tandläkaren med Agnes att det var imorgon hon skulle vara där..
Halle-min-da' så tokigt!
Min hjärna funkar inte riktigt som den ska, jag vet inte om jag ska skylla på amningen eller lyckobubblan jag befinner mig i, haha!


Bilder från vår torsdags vistelse i Ystad


Idag är sista dagen av Tobias 10 dagar innan han ska börja jobba igen. 
Som tur är jobbar han bara två veckor sen går han på semester i sju veckor!
Jag tror nog det kommer gå hur bra som helst att vara hemma med två barn, eller de är vad jag hoppas på!
Vi har haft mysiga lediga dagar tillsammans med uppvaktning och besök varje dag sedan lillebror kom.
Jag känner mig fortfarande pigg trots jag är uppe om nätterna, tidiga morgnar och sena kvällar. Klart jag kan vara trött men då nickar jag till när jag väl ammar:)


Bjuder på bilder från fredags när min bästa vän kom hem till oss på sleepover ❤️







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0