Vattenläcka..

Här kommer lite uppdatering från panelbytet..
Trots mycket regn med lite sol kämpas det på förfullt med panelen, och lilla Agnes som vill vara högt med uppe på ställningen.

Igår kom överraskningen som vi inte ville ha men som var litet väntat -gammal vattenläcka som medfört ruttet trä under balkongen..
Detta blev åtgärdat idag och en ny balkongdörr och fönster har inhandlas som ska sättas på plats imorgon. Detta är något vi inte hade räknat med som vi ändå velat byta, men av erfarenhet sedan tidigare projekt vet vi mycket väl att det alltid tillkommer något ;)

Just nu är statusen på huset att 1,5 sida är färdig.
Alltså WOW, jag kan bara inte fatta det!! Vilket lyft det blir ❤️
Jag är så glad jag precis hann säga till Tobias innan det var försent att snedsåga den vita översta gaveln på fönstret istället för att ha den helt rak.
En liten detalj som gjorde så mycket.

Camilla
2016-07-09 @ 08:55:25

Så tråkigt med vattenskadan på huset!! 😔 Men nu är det ju bytt om ni ändå hade tänkt göra det sen 😉 Men va snyggt det blir i nya färgen!!! 👌👌

Svar: Verkligen, det var lite väntat att vi skulle hitta något sånt. Men inget ont utan det har något gott med sig, vi fick nya fönster och altandörr 👍🏼😃
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-07-10 @ 13:14:51

Wow wow säger jag bara
Vilket lyft

Svar: Tänk vad "lite" färg och nya brädor kan göra;) Kommer kännas som ett helt nytt hus ❤️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0