Gåstol




Av alla gäster som kom på dopet fick vi enbart 3st saker i dubbletter. Mamma har varit snäll och lämnat tillbaka dom och fått tillgodo kort eftersom vi inte hann göra det själv när vi var här sist. Man suger ut varenda minut när man väl är här att man glömmer vissa saker.

Igår åkte vi ner till Lilla barnkammaren, i Ystad. Vilken fantastisk affär med mycket och fina saker!
Vi bestämde oss iallafall för att köpa en gåstol. Jag "tror" att den gick hem hos Agnes också, ser så ut:)
Hon är inte jättestabil i nacke riktigt än för att kunna sitta i den själv, jag bunkrade upp med en filt om henne och taddaaa, där sitter hon ju riktigt bra i kortare stunder änsålänge.
Förresten, rätt gissa Jojo!:)

Idag åker vi hem igen, Tobias ska till sjukgymnasten och jag ska jobba hela helgen. Men även om jag ska göra de så händer det ändå många roliga saker, tummen upp!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0