Påskpynt


Påsken har flyttat in hos oss..
Idag slutade jag 14, hämtade hem Min sockerloppa från dagis och for ut i trädgården där vi njöt av sol och 8 plus grader. Vårkänslor!
Ute i trädgården klädde jag & Agnes vårt äppelträd med påskägg och fjädrar, sparkade lite boll och gungade innan Tobias kom hem.


I det senaste inläget skrev jag om något vi köpt som visade sig vara helt tokigt.. Nämligen kakel och klinker till badrummet i källaren. 
Mina preggohormoner svämmade över och jag började gråta när jag såg dom enstaka plattor ligga på golvet som test. Det motsvarade inte alls de som vi upplevt i butik. Tobias kände precis likadant. Som tur var gick det att lämna tillbaka dom.
Med sig hem idag hade han nytt klinker som vi valt och gillade betydligt mer, inget spontant köp som med det förra.

Det blir matta vita 30x60 plattor på vägg och 30x30 gråa plattor som ska pryda badrumsgolvet. Känns mer som detta passar oss:)
Till helgen kommer Anton som ska hjälpa oss lägga detta, woho!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0