L Y c k a

Det är fantastiskt hur kroppen är byggd, jag är så imponerad över hur fort den drar ihop och repar sig även andra gången. 
Ena dagen var man höggravid och kändes som man skulle vara det föralltid, andra dagen gick slemproppen och lite förvärkar började.. 
Inget som hindrade mig från att både gå på födelsedagsbrunch eller städa undan i huset.
För det var nämligen så det började innan vår lille gosse snabbt ville komma ut. 
(En förlossningsberättelse kommer längre fram..)


Låter kanske klyschigt, alla skriver det och jag vet dipp-dagen förmodligen kommer vilken dag som då jag kommer storböla för ingenting men jag är så galet lycklig ❤️
Lycklig som får uppleva detta tillsammans med mannen i mitt liv, att han gett mig två fantastiska barn och dessutom varit det bästa tänkbara stödet under förlossningen, hade aldrig klarat det utan honom ❤️
Lycklig som får se världens mest stoltaste storasyster hålla, pussa och bara rå om sin lillebror. 
Mitt mamma-hjärta smälter flera gånger om dagen!!
Och förstås att vi fått en frisk liten gosse.

När känslorna inte går att beskriva i ord, när man tror man inte kan älska högre än vad man redan gör..
Min lilla familj ❤️


Ketty
2016-06-08 @ 07:04:26

Grattis fina Amanda & Tobias 💙 Så fina ord, till och med jag sitter här med tårar i ögonen 😍😭 har är ju sååå fin er lilla gosse! Njut och ta hand om er lilla familj 😊 Massa lyckokramar från oss i Rydebäck 😘😘😘

Svar: Tusen tack fina Ketty 💗 Åå, vad go du är!! Vi njuter för fullt av både storasyster & lillebror 💗💙!
Hoppas allt är bra med dig och din fina familj?!
Stor kram😘😘
mittlivihbg.blogg.se

Linda
2016-06-08 @ 21:46:56

Stort grattis till er lille prins. Ser framemot förlossningsberätteseln. Är själv beräknad till nästa fredag, du inspirerar mig med din coola inställning, städa innan:) Hoppas jag är lika lugn. Härliga bilder, så mkt kärlek.
Kram Linda

Svar: Tusen tack ❤️
Oh, så spännande!! Stort lycka till när det väl är dags:)
Hehe så roligt att höra. Vad glad jag blir, TACK!

Kram!
mittlivihbg.blogg.se

Nyfiken
2016-06-09 @ 14:04:15

Vill också höra förlossningsberättelsen! 😊

Svar: Den kommer inom kort ☺️
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-06-09 @ 22:10:53

Grattis till hela familjen!

Svar: Tusen tack ❤️
mittlivihbg.blogg.se

Sofi - BF 13/6
2016-06-09 @ 23:06:35
URL: http://sofiutane.blogg.se

Blir så avundsjuk på dina bilder min bebis är beräknad till på måndag och jag vill inget hellre än att föda NUUUU!!! Går säkerligen över men oh vad jg oxkså vill känna de där känslorna du beskriver verkar så underbart!! Ha de gott!!

Svar: Jag känner igen din känsla!
Snart har du din lilla bebis i din famn och kan också njuta av bebisbubblan :)
Stort lycka till !
Kram
mittlivihbg.blogg.se

Stina
2016-06-10 @ 15:27:36

Vilka underbara bilder finaste Amanda! 💕

Svar: 💜💜💜
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0