Juli

Min månad är här - Juli.
I Slutet av denna månad blir jag ett år äldre. Jag älskar att fylla år, det är så mysigt på något sätt :)

Vi kickar igång denna månad med en helg fyllt med massa mys nere i Ystad ❤️
På måndag går Tobias på sju, SJU(!) veckors semme, hur lyxigt är inte de då?!
Han börjar sin första semesterdag med att riva, bygga ställningar och måla plankor. Nu ska det hända grejor på utsidan av huset:)
Känns faktiskt lite overkligt att det nu är dags för byta panel, känns som vi pratat om det så länge :)

Anonym
2016-07-01 @ 08:46:53

Asså Gud jag bara älskar all din inredning!!
Så galet snyggt ni har det, så imponerad! 😍 Du borde satsa på det!

Svar: Amen åå🙈! Tusen tack för din gulliga kommentar, du gjorde precis min dag💕
Heminredning är något jag verkligen skulle vilja jobba med 🎀
mittlivihbg.blogg.se

Anonym
2016-07-05 @ 19:08:24

Vart är den nya snygga korgen ifrån? 😍😍

Svar: Både korgarna har några år på nacken🙈 Men tror dem fortfarande finns kvar i butik. Den som står på hyllplanet kommer från Ikea, den andra med basilikaväxten i kommer från Åhlens☺️
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0