Week 25

Hej 6:e månaden, v25❤️


Graviditetsvecka: 25
Mammastatus: 
Idag är jag sängliggandes hemma från jobb pga smärtsamma sammandragningar och känningar av ryggont! 
Jag har nu gått upp sex kilo, vågen visar 61kg, lär väl inte sluta där heller eftersom bebisen växer och tar större plats (vilket jag bara älskar och magen syns mera) plus att jag är galen i mat. 
Jag kan fortfarande trycka ner mig i vanliga jeans och tillochmed knäppa dom(!) 
Jag känner mig definitivt mer andfådd och blir verkligen påmind ofta att jag börjar få en kula på magen:)
Cravings: 
Tea med smaken blackcurrent med honung. Är även tokig i potatis, gärna så den nästan går sönder när man plockar upp dom ur kastrullen. 
Jag måste ha något på kvällen såsom knäckemacka, macka eller yoghurt. Det kvittar hur mätt jag än må vara så får det alltid plats med något på kvällskvisten.
Bebi pyret: 
Sparkar såpass hårt nu att man kan se det utanpå magen. Känner mig som världens lyckligaste❤️
Något nytt till bebi:
Köpte vagnen i fredags. Jag har även handlat första prylarna till lillfisen, "mitt första år" och såklart samma snuttefilt som storasyster fast annat motiv på.







Camilla
2016-02-23 @ 16:59:34

Världens finaste Amanda ❤🌸❤
Så himla fin magen är! Ja du oxå såklart! 😉
Hoppas det bara var tillfälligt som du har ont 😢 Vila o sköt om dig så hoppas jag att vi kan ses på torsdag som planerat 😘

Svar: Åå, tack bästa och underbara Camilla💕💗💕 Du anar inte vad glad jag blev över dina ord, dom värmer!
Det hoppas jag också innerligt😔
Det ska jag göra, hoppas också vi kan ses på torsdag😘
mittlivihbg.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0